04.10.2018

Використання толщиномера – приладу, що виявляє приховані дефекти лакофарбового покриття

Найбільш помітним і дорогим елементом автомобіля є кузов. Щоб його метал служив довше, його піддають спеціальній обробці і покривають захисним шаром, товщину якого дозволяє виміряти прилад для перевірки лакофарбового покриття.

Навіщо перевіряти якість покриття кузова

Будь-який пристрій прослужить довше, одержуючи належний догляд і обслуговування, а власник буде про його реальний стан. Ринок вживаних авто зростає, тому доводиться перевіряти, наскільки якісний товар пропонується продавцем. Особливої ​​уваги потребує стан кузова, особливо бампера, який найчастіше піддається пошкоджень. Щоб переконатися в надійності захисного покриття, знайти недоліки, які не виявлені неозброєним оком, обов’язково використовувати прилад для перевірки ЛКП.

За допомогою товщиноміра, який можна купити самому або скористатися послугами автоекспертів, збираючись купувати машину, можна встановити товщину шару фарбування. Розшифровуючи цифрові показники, що з’являються на дисплеї приладу, можна зробити достовірні висновки про стан тієї чи іншої ділянки кузова. Для цього потрібно знати, що ховається за показниками приладу для перевірки лакофарбового покриття автомобіля.

Товщина вимірюється в мікронах, нескладно переконатися, що значення в:

  • 70-150 засвідчать нанесення заводської фарби, міцної і надійної;
  • понад 180 – покажуть, що ділянка була перефарбований;
  • понад 300 – незаперечно затвердять в присутності під фарбою шпаклівки.

Крім цього, до уваги слід взяти марку, модель і рік випуску авто. У більш сучасних машин шар покриття тонше, що і покаже прилад для перевірки авто так як метал попередньо піддавався спеціальної захисної обробки. Метал авто представницького класу не тільки спеціально обробляють, а й лакофарбовий шар наносять товстіший.

Що являють собою товщиноміри і як ними користуються

Пристрої випускаються різних типів, відрізняючись за ціною і особливостям використання. Спеціальний прилад для перевірки лакофарбового покриття авто може бути:

  • електромагнітним. Зрозуміло, що його корисність при вимірах обмежується тільки ділянками, що містять чорні метали, а не пластик або цветмет;
  • вихрострумовий. Вимірювання можуть проводитися на будь-який токопроводящей поверхні;
  • ультразвуковим. Універсальне, тому найбільш затребуване пристрій визначить величину шару лакофарбового покриття на будь-який деталі.

Включення приладу для перевірки фарби на авто виконується, дистанціюючись від об’єкта вимірювання. Ця обережність пояснюється запобіганням від збою, що вимагає подальшого виконання калібрування пристрою. Складного в цій операції немає, так як комплектація оснащена шайбою або пластиною. Дотримуючись інструкції, що додається, виконується належна настройка.

Articles
About vikupimavto_user