Кожен день на дорогах ми бачимо безліч машин різних марок, створених в різних частинах планети. Всі вони мають унікальну емблему, з якою пов’язана певна історія. Про найцікавіші поговоримо далі.
Subaru
Якщо перекладати з японської мови, «Subaru» означає «збиратися разом». Придумав його Кендзі Кіта, який займав посаду глави корпорації Fuji Heavy Ind. Він керувався простим принципом – японська машина повинна отримати японська назва.
Згодом до текстового логотипу додалося сузір’я Плеяд. Воно налічує понад двісті зірок, але без телескопа побачити можна тільки 6. Кендзі порахував це символічним, тому що корпорація Fuji Heavy Ind сформувалася в результаті об’єднання 6 компаній!
Infiniti
Багато японців впевнені, що логотип Infiniti символізує гору Фудзі. Ось тільки представники компанії запевняють, що вкладали в нього інший зміст. За їх задумом, емблема позначає дорогу, яка йде в нескінченність, що демонструє покупцям і конкурентам необмежені можливості популярного бренду.
Audi
Емблему німецької фірми Ауді презентували світу в 1932 році. Четвірка сплетених кілець вказувала на тісну співпрацю між підприємствами Audi, DKW, Wanderer і Horch
Після завершення війни майже всі вони припинили існування. Але про кільцях не забули. Їх і далі використовували в якості емблеми для авто, випущених компанією Audi, відродженої в 1965 році.
ГАЗ
Дизайнери, які створювали логотип радянських автомобілів ГАЗ, явно надихалися роботою майстрів Ford. Слово «ГАЗ» розташоване всередині схожою геометричної фігури, та й шрифти також схожі.
У 1950 році до емблеми додали оленя. Чому вибір припав саме на цю тварину? Горьковський автозавод надихнувся гербом Нижнього Новгорода, де і знаходилося виробництво.
Rolls-Royce
«Летюча леді» – головний символ автомобілів Rolls-Royce. Вперше вона з’явилася на капоті машини, що належала британському багатієві Монтегю. Йому хотілося вшанувати пам’ять розбилася дівчата. Ідея сподобалася автолюбителям, тому виробники вирішили ставити «Леді» на кожну випущену модель Rolls-Royce.
Aston Martin
Перша емблема Астон Мартін створена в 1920 році. Тоді вона була досить простою і особливою оригінальністю не вирізнялася – сплетіння двох букв «A» і «M». У цьому виді вона проіснувала до 1927 року, коли дизайнери придумали домалювати до емблемі крила, які символізують швидкість.
У 1947 році до лого дописали ім’я чергового власника – Девіда Брауна. Але протягом наступних декількох років компанія змінювала власників. В результаті ім’я Брауна прибрали з емблеми. На сьогоднішній день вона має нейтральний характер: найменування Aston Martin і звичні крила.
Не має значення, яка марка вашого авто і яка історія з ним пов’язана. Якщо ви захочете продати його, компанія «Автовикуп» (Київ), пропонує свої послуги. Ми викуповуємо автомобілі навіть після ДТП і серйозних ушкоджень!