Ситуація в країні така, що не кожен може дозволити собі придбати новий автомобіль. Тому багато водіїв звертають увагу на уживані машини. Терміновий викуп авто пропонують багато компаній. Більшість з них мають досить великі автопарки, де можна придбати як вітчизняні, так і зарубіжні марки. Але у більшості випадків багато покупців спантеличені питанням, чи побувала певна модель в аварії? Упізнати “биту” машину дуже просто, якщо її уважно розглянути.
Проте при купівлі б/у автомобіля треба бути гранично уважним. Адже часто уживані машини раніше вже встигли побувати в ДТП. Упізнати “биту” машину серед усіх інших машин досить просто, якщо звернути увагу на певний список чинників.
Авто після аварії: основний список ознак
Перші ознаки того, що транспортний засіб побував в аварії, торкаються візуальної картинки – при огляді можна помітити ряд характерних “симптомів”. Найбільш поширеними дефектами вважаються всілякі ушкодження наступних деталей:
- дверні ручки (з боку водія і з пасажирського боку);
- молдинги;
- бічні дзеркала;
- пороги і багато що інше.
Наприклад, під час ремонту дверей (при вирівнюванні геометрії, фарбуванні) на ручки ніхто не звертає увагу, залишаючи старий комплект.
Щоб уважно розглянути усі можливі дефекти, при огляді транспортного засобу має бути хороше освітлення. Причому огляд треба проводити під різними ракурсами: з боку часто можна помітити, як фарба в певних ділянках трохи відрізняється. Якість лакофарбного покриття грає важливу роль при терміновому продажі автомобіля. Таке покриття має бути рівномірним і однаковим по усій площі кузова. Наприклад, у разі аварії з одного боку на кузові можуть бути різні ушкодження – незначні сколы, подряпини. Все це свідчить про те, що окремі елементи і деталі піддавалися ремонту або заміні.
Крім того, треба уважно оглянути кріпильні болти дверних петель. За наявності візуальних слідів болтів, що відкрутили, можна зробити висновок про те, що ця конструкція піддавалася ремонту. Іноді на проведені ремонтні роботи вказують і деякі проблеми з відкриванням/закриванням дверей, багажника і капота.
Швидкий викуп битих авто: скільки коштує машина після аварії?
Як зрозуміти, що кузов був повторно забарвлений? У окремих ділянках можна помітити сліди полірувального складу – зовні вони нагадують пил світлих відтінків. Такі склади застосовують після фарбування. Не менш важливою умовою перевірки називають також і застосування спеціальних приладів, що дозволяють оцінити товщину лакофарбного шару. Уся поверхня кузова повинна мати однакову товщину шару.
Необхідно оглянути якість зварних швів в місцях з’єднання кузовних деталей. Основна ознака ремонтних робіт – сліди зварювання, які залишаються після експлуатації зварювального напівавтомата. Адже в заводських умовах застосовують виключно точкове зварювання.
Усі вищеперелічені особливості заслуговують на особливу увагу, допомагаючи покупцеві вибрати якісний автомобіль, який відповідатиме вказаній вартості.