Попит на вітчизняні авто падає в зимовий період. Малолітражки користуються попитом ранньою весною, коли починається сезон дач і відпусток.
Де купити вживаний автомобіль або скупка авто в Києві
- Купівля у знайомих. Так ви будете знати про всі недоліки машини. Знайомі не стануть приховувати явні і серйозні поломки, щоб не псувати відносини.
- Авторинок. Можна придбати авто в хорошому стані, але «котів у мішках» тут більше. Всі машини натерті до блиску, відполіровані, а продавці наполегливі і ввічливі. В таких умовах самий цнотливий покупець може втратити пильність і прийняти неправильне рішення. Автобазар – гарне місце для тренування умінь огляду і пошуку дефектів.
- Оголошення про продаж. За запитом «скупка авто Київ» тут продаються виключно автомашини в ідеальному, дуже хорошому і доброму стані. Але все це потрібно перевіряти під час зустрічей з продавцями і виснажливих оглядів. Під зовнішнім відполірованим видом може ховатися «вбита тачка».
Ретельний огляд ніхто не відміняв
Стан кузова краще видно при світлі дня. Гумові ущільнювачі потрібно прищепити. Слабкі місця – крила, стики передніх стійок і кришки, колісні арки, пороги, під ущільнювачем скла. Під пластиковими килимками в багажнику повинен бути заводський антикор. Іржа і подряпини, як і невміла фарбування, і рихтування видно відразу.
Обов’язково потрібно подивитися під машину в ямі або на підйомнику. Можна виявити сліди ударів по дну, патьоки масла.
Двигун повинен заводитися вмить, навіть якщо холодний. Дивитися на наявність масла в повітряному фільтрі потрібно після того, як прокотитеся зі швидкістю 100-150 км / год. На автосервісі обов’язково перевірте компресію. Про перегрів мотора свідчить коричнева вода в бачку, замість синьо-зеленого тосола.
Обов’язково потрібно проїхати на авто самому, щоб оцінити хід педалі і чуйність гальм. Вся електрика повинна працювати: загорятися, звучати, провертатися, а стартер нормально крутити коленвал.
Підемо звичним шляхом
Класика АвтоВАЗу перевіряється особливим способом. Для початку це битость і фарбовані, чистота килимків в салоні, непросіженность сидінь. Якщо авто пройшло 40-50 тис. Км, то накладки на педалях будуть цілими, а підписи на кнопки не затертими. Якщо вони сильно витерті – пробіг набагато занижений.
Додатково, як для заднього приводу, прослухати редуктор на ходу. Не повинно бути сторонніх звуків при русі: цокання при перемиканні передач, гудки зчеплення і підшипників. Якщо у Волги все тихо – значить автомашина в порядку. Як кажуть, проблемні частини власник вже «вилікував» або просто нічому відпасти. Наслідки ударів, іржа буде видно відразу. Старше 2001 року автомобіль краще брати. З цього року на заводі почала працювати нова фарбувальна лінія.
Якщо двигун абсолютно чистий – не купуйте. На ньому повинні бути маленькі патьоки масла (НЕ калюжі). Стан кузова легко перевірити, якщо підняти авто на домкраті, відірвавши колеса від землі. Якщо при їзді в 80-100 км / год авто йде в бік – реанімації передньої підвіски не уникнути.