18.09.2017

Купівля вітчизняного автомобіля б/у

Попит на вітчизняні авто падає в зимовий період. Малолітражки користуються попитом ранньою весною, коли починається сезон дач і відпусток.

Де купити вживаний автомобіль або скупка авто в Києві

  • Купівля у знайомих. Так ви будете знати про всі недоліки машини. Знайомі не стануть приховувати явні і серйозні поломки, щоб не псувати відносини.
  • Авторинок. Можна придбати авто в хорошому стані, але «котів у мішках» тут більше. Всі машини натерті до блиску, відполіровані, а продавці наполегливі і ввічливі. В таких умовах самий цнотливий покупець може втратити пильність і прийняти неправильне рішення. Автобазар – гарне місце для тренування умінь огляду і пошуку дефектів.
  • Оголошення про продаж. За запитом «скупка авто Київ» тут продаються виключно автомашини в ідеальному, дуже хорошому і доброму стані. Але все це потрібно перевіряти під час зустрічей з продавцями і виснажливих оглядів. Під зовнішнім відполірованим видом може ховатися «вбита тачка».

Ретельний огляд ніхто не відміняв

викуп вітчизняних авто

Стан кузова краще видно при світлі дня. Гумові ущільнювачі потрібно прищепити. Слабкі місця – крила, стики передніх стійок і кришки, колісні арки, пороги, під ущільнювачем скла. Під пластиковими килимками в багажнику повинен бути заводський антикор. Іржа і подряпини, як і невміла фарбування, і рихтування видно відразу.

Обов’язково потрібно подивитися під машину в ямі або на підйомнику. Можна виявити сліди ударів по дну, патьоки масла.

Двигун повинен заводитися вмить, навіть якщо холодний. Дивитися на наявність масла в повітряному фільтрі потрібно після того, як прокотитеся зі швидкістю 100-150 км / год. На автосервісі обов’язково перевірте компресію. Про перегрів мотора свідчить коричнева вода в бачку, замість синьо-зеленого тосола.
Обов’язково потрібно проїхати на авто самому, щоб оцінити хід педалі і чуйність гальм. Вся електрика повинна працювати: загорятися, звучати, провертатися, а стартер нормально крутити коленвал.

Підемо звичним шляхом

Класика АвтоВАЗу перевіряється особливим способом. Для початку це битость і фарбовані, чистота килимків в салоні, непросіженность сидінь. Якщо авто пройшло 40-50 тис. Км, то накладки на педалях будуть цілими, а підписи на кнопки не затертими. Якщо вони сильно витерті – пробіг набагато занижений.
Додатково, як для заднього приводу, прослухати редуктор на ходу. Не повинно бути сторонніх звуків при русі: цокання при перемиканні передач, гудки зчеплення і підшипників. Якщо у Волги все тихо – значить автомашина в порядку. Як кажуть, проблемні частини власник вже «вилікував» або просто нічому відпасти. Наслідки ударів, іржа буде видно відразу. Старше 2001 року автомобіль краще брати. З цього року на заводі почала працювати нова фарбувальна лінія.

Якщо двигун абсолютно чистий – не купуйте. На ньому повинні бути маленькі патьоки масла (НЕ калюжі). Стан кузова легко перевірити, якщо підняти авто на домкраті, відірвавши колеса від землі. Якщо при їзді в 80-100 км / год авто йде в бік – реанімації передньої підвіски не уникнути.

Articles
About vikupimavto_user