19.08.2017

Авто викуп. На що звертати увагу

Замислюючись про авто викуп , слід враховувати не тільки суму, яку ви готові витратити на саму покупку, але і ті кошти, які необхідно зарезервувати на подальше утримання і ремонт.

Здійснюючи авто викуп необхідно основну увагу приділяти стану машини, а не марці та виробнику, і навіть роком випуску. Ніхто не стане сперечатися, що японські машини надійніше європейських, за якістю першість серед європейців займають «німці» і т.д. Однак куди важливіше бути впевненим, що автомобіль не побував в серйозній аварії, яка призвела до пошкодження вузлів і агрегатів.

викуп старих авто

Первинний огляд, вироблений прямо на ринку, однак ретельно і зі знанням того, на що необхідно звертати увагу, дозволить уникнути втрати часу на додаткові експертизи та спілкування з продавцем, грошей на переїзди і залучення фахівців.

На що звернути увагу при продажі авто в викуп

Почніть огляд з кузова, величини і рівномірності зазорів. Переконайтеся, що двері, капот і багажник можна нормально відкрити і закрити. Наявність вм’ятин (ознака відновлення після ушкоджень) найлегше виявити, якщо сонячне світло падає під кутом. Часто іржа на кріпленні з’являється після того, як замінили крила. Не завадить оглянути і днище, причому нові підкрилки і свіже антикорозійне покриття часто вказують на спроби приховати іржаві місця.

Салон слід оглянути на предмет якісного функціонування склопідйомників, ременів безпеки, дверних замків і кнопок, регулювання дзеркал і сидінь, наявності подряпин, що може стати приводом для торгу. Під килимками, обшивкою багажника і в інших затишних місцях не повинно бути вологи.
Моторний відсік – наступний важливий етап, де необхідно вивчити:

  • систему охолодження. Іржа на шлангах говорить про наявність протікання. Масляні плями в бачку говорять про пошкодження головки блоку двигуна або її прокладки
  • корпус двигуна і простір під ним. На витікання масла вказують патьоки на двигуні і під машиною, а також сяючий, чисто оттёртий двигун
  • пильовики. Їх пошкодження сигналізує про необхідність заміни деталей під ними.
  • чистоту і цілісність корпусу акумулятора і клем
  • бачок гальмівної рідини. Про порушення герметичності говорить низький рівень рідини в ньому
  • газорозподільний механізм, а саме зубчастий ремінь. Він не повинен бути зношений або пошкоджений. У разі заміни, на його кожусі вказується кілометраж на момент заміни.

Рульове управління перевіряється в стані спокою, поворотом керма в сторони, люфт при цьому повинен бути невеликий.

Коробку передач перевіряють залежно від її типу:

  • Механіка. Перемикання швидкостей повинно відбуватися легко при працюючому двигуні і вичавленому зчепленні. Зчеплення вимагає ремонту, якщо мотор не глухне при спробі рушити на другій швидкості і активованому ручнику.
  • Автоматика. Рух вперед і назад має бути плавним. Не завадить розігнатися до вищої передачі при КПП в положенні D.

Оглядаючи ходову частину, зверніть увагу, чи не люфтят чи підшипники ступиці, посмикав кожне колесо, а також на роботу підвіски, хитнувши машину вниз.Одностороння зношеність колеса говорить про неправильне вугіллі розвалу-сходження.

Якщо при гальмуванні на невеликій швидкості машина йде в бік, значить, гальмівна система несправна, про що також може свідчити наявність на ній патьоків і іржі.

Articles
About vikupimavto_user